Söndag (i efterskott!)

Hej Hej!


 i söndags hade jag fullt upp, jag va med kompis va ute med hunden och mitt i allt i hopa skulle vi ha gäster! så ag han int emed någon ting i går heller! Men vi hade roligt! åt chokladpudding till efterrätt! goot!  De va här till ungefär halv 10.  Snare efter att ha kollat på tv, så gick jag och gjorde mig i ordning för att gå och lägga mig! jag gjorde två fläter i håret som jag sen snurrade och satte upp i en knut (en på var sida av huvudet). det var allt!



Har du några coola hår trick/tips?

Kommentarer
Postat av: ` natts

ha mousse i när det är blött ;D .. blir lite vågigt o lockigt.. sen ser det blött ut när det torkat .

2007-05-09 @ 17:55:24
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0