Andra advent!

Hejsan allihopa! Först vill jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat på flera månader.. men jag har tyvärr inte haft tid p.g.a skit mycket med läxor, konfirmation, ridning och julklapps shopping! men jag ska försöka klämma in en o annan minut framför datan från och med nu!


Nu är det redan andra anvent! Och jag har ingen aning om vad jag önskar mig denna julen.. Jaja, får väll komma på något snart ;) Hur som hällst så har jag köpt julklappar till nästan alla mina kompisar.. har bara S,N och M kvar! Ja, jag har köppt till pappa men inte till mamma.. ÄN. Men jag och A ska in och köpa julklänningar och nyårsklänningar så då ska vi också kolla efter julklappar till våra mammor!

Så här ser veckan ut;

Idag, Söndag - Äta god middag och tända det andra ljuset i advents-ljus-staken;) Sen fika något gott.. (det är ju andra advent) =D efter det ska vi nog kolla lite på tv. Efter det är det säng dags :P

Måndag -  Skolan- Sjunga på en invigning. Sen hem och städa rummet..

Tisdag -   Sklolan. Sen hem o ta det lungt, eller hänga me en kompis hem. ;P

Onsdag - Hem till Amanda och baka lussebullar :P Mumms!  ;) (dagen innan lucia) = veckans höjdare! ;P

Torsdag - Skolan- Se på lucia tåg. (lucia dagen!)

Fredag - Till en kompis kanske ;)

helgen kommer senare ;)
 


Kram på er! // Josefin♥

Kommentarer
Postat av: The City

Då hoppas jag att du bjuder mig på en lussebulle!

2007-12-10 @ 23:37:25
URL: http://www.thecity.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej vad kul att du ska börja blogga igen!:):):) verkligen! / Natalie

2007-12-27 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0