INGA RASTER? :'0

Hejsan!


Idag va jag me S i skolan, deras skola va väll okej men jag gillar min egen bättre... Dom hade 1 timme och 40 min att lägga ut RASTER... Herre gud! de planerar sina dagar själva! och alla typ sköter sig med eller utan lärare. Deras mat va lite bättre än vår.. men NÄ jag skulle aldrig kunna trivas och gå i skolan där! det var en mardröm!!  Jag älskar min skola från och med nu! vi har det sjukt mycket bättre på vår skolan om man sajer så!... våra lärare är såå mycket bättre! Och jag tyckte inte där va en ända snygg kille på hela skolan!!(chock) Där va allt ifrån studar till ja kaxiga.. :S jag hade aldrig klarat det! shiit! Men S kompisar va helt okej! rätt shysta faktiskt =D ja, det va vad jag har gjort på min första studie dag, nu har jag en kvar! hoppas jag o A kan shoppa i morrn igen =D kram  ha d bra!
 

/ josefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0