shopping! =D

Hejsan, idag va jag o A och shoppa i lund! (såg skita många snygga killar) jag köpte inte så mycket, bara en kofta från H&M. Den är prickig, lila med typ ljusrosa prickar! såå gullig! Och en jätte fin färg har den! bara älskar den, så  jag va tvunget att köpa den! testade  jeans på ginatroicot, som också ja skita snygga, men kunde inte bästemma mej för om jag vill ha dem eller inte. Så jag köpte dom inte. Provade skoran lite längra ner på sidan. dom från
Dinsko. samt ett par andra från Skopunkten. Funderar ännu men kommer troligen köpa båda två senare. antagligen jeansen också. Men vet ej till 100% ännu...

Bild kommer kanske senare.                          


                                                                                                                *Kram på er!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0