Äntligen, nya brillor!

Hejsan




Idag va jag o mamma på burlövcenter, där köpte jag ett par nya brillor ;) som jag är väldigt nöjd med! ska fixa bild på dem o lägga in!  Åååh, jag är såå spänd över ullared!! vill dit nu! hihi ;) i kväll ska jag nog bara slappa med familjen ;) hade varit kul att hitta på något annat, men det får bli nästa helg ;)

Dagbok = nu har jag bestämt mig! I kategorin " dagbok " ska jag bara skriva om dagar som jag tycker är extra roliga eller tråkiga. men det kan ju också hända att man skriver för att man har lust me d! =D kram på er!


Vad ska du hitta på i kväll då?



Kram josefin♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin, vill också ha :)

2007-05-24 @ 21:19:57
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0