Borta om en vecka, försvunnen i två.

Då bär det snart av till min frihetsort, de djupa skogarna i östergötland!  Detta året ska jag få lugn och ro i hela två veckor! Ni förstår inte hur glad jag är för detta! Jaja, jag har haft sommarlov i ett antal veckor nu, men det betyder inte att jag har slappnat av och fått frid i sinnet.. Men det blir det snart ändring på! :D  Förhoppningsvis blir det många fina bilder som jag kan publisera! Men får väl se hur det blir.


Ha en super nice helg!  



Många kramar; Josefin 


Nu publicerar jag min förasta engentagna bild!
(Tagna med mobilkamera)

En fin grön bild som är tagen i rörelse. Fotograf: Jag!






 The Sky.



 A Flower.



 I'm standing by the road.



  Mitt minne, Min konfirmation.


- Don't you ever forget; "You are the wind beneath my wings"  Citat dedikerat till; Min Familj Och Mina Vänner, Som Jag Älskar Över Allt Annat.


Kommentarer
Postat av: Ap.

Fina bilder!

2008-07-27 @ 09:17:22
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hoppas att du får en fridfull semester att njuta av!

Kommer o sakne dej!

Super kul att du visar lite bilder! Jätte härliga! Speciellt den översta:):) Vi ses på "minisemestern"! Hihihihi, det ska blir så kul:)

KRAMAER I MASSOR PÅ NOSEN♥

2008-07-29 @ 12:48:59
URL: http://sommmar.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Precis, man kan bli arg för mindre!!!

Idioter finns det gott om, tyvärr.



Hittade du den finelina kjolen på Cubus?



Massor av kramar på dej söten♥♥:)

2008-08-01 @ 19:47:47
URL: http://sommmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0