Don't worry, be happy!

Nä nu slutar vi tänka så! Some happy thoughts people! Låt oss inte oroa oss i onödan. Vi tar det när det kommer i stället. Annars går man bara och är ledsen hela tiden och det är ju inte meningen! Jag skrev bara inlägget (The unknown. Hur accepterar man livets gång?) för att berätta hur jag känner. Ibland behöver man bara berätta saker för någon. Och denna gången var det ni jag berättade det för. Men nu fokuserar vi på det bra i livet och saker som gör en lycklig.


Vad gör dig lycklig?


Låt mig demonstrera några bilder som representerar saker som gör mig lycklig!




   

Barn som skrattar och ler  :)



Two people in lovee ;)
<3
                   (love is in the air!)







Katter, kattungar och kärleken mellan kattungar och kattmamman. Dom är bara såååå söta!

Kommentarer
Postat av: MAtilda

Vi gratulerar vi gratulerar vi gratulerar Josefiiiiin i dag.Med blommor och blad vi firar hennes dag, ja vi gratulerar Josefiiiin idag,Hurra hurra hurra!!!!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN DEN 14 JULI!

Hoppas du får en fin dag!!!!MAssor av kramar!:D

2008-07-14 @ 12:09:07
URL: http://baluuba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0