Hemma igen!

Minisemestern blev lite längre än väntat. Vi beslöt oss för att stanna över en natt till! =D
Det var riktigt skönt att vara borta några dagar! Och vi hade jätte kul! Skrattade oavbrutet xD  Till och med när vi badade, mamma filmade mig och Natta när vi skulle ge oss på att göra dubbel kullerbyttor i vattnet, sånna som man håller i varandras anklar och sedan slår runt tillsammans.. Ja, precis det skulle vi göra I VATTNET. 
HAHA ni kan ju tänka er hur bra det gick.......... inge vidare, men kul hade vi i allafall!

När vi då skulle försöka detta med kullerbytorna så skrattade jag så mycket att jag inte kunde andas. När det då var min tur att åka ner i vattnet, hann jag inte ta luft. och något vidare snabbt gjorde vi det inte i heller så man höll på och dö när man va under vattnet! NOT så smart helt enkelt! xD  Men detta är bara en av det tusentals knasiga saker som jag och natta har hittat på, så det är vi i ett nötskal. skulle gäran säga att man vänjer sig vid våra knasigheter men så är det inte! HAHA!  lite smått galna kanske ? xD

Ha det bäst!



Kramar josefin♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

HAahahaha fy tusan va kul vi hade! Något jag aldrig glömmer! Ska spara videosarna tills jag blir gammal, så kan vi sitta där o kolla tillsammans på ålderdomshemmet. Knasigare än knasigast e va vi e, och det är en underdrift. hihi.



Ha en finelin kväll josefina♥:)

o glömm inte, vi e nötterna som aldrig slutar skratta. hihi.

Massa kramar o pussar på posten till dej!





2008-07-05 @ 20:13:26
URL: http://sommmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0