Tillbaka!...igen?

Hejsan allihopa!
 
jo jag vet att jag har sagt det förut. men jag säger det igen! Har hittat inspiration och kommer äntligen börja blogga igen! Men om det blir uppdateringar varje dag kan jag inte lova, för när jag går i skolan har jag knappt tid med något annat än läxor.. för att ni ska förstå vad jag menar så ska berätta hur en typisk måndag ser ut för mig.. 
Jag går upp kl 06.00 för att hinna med bussen 07.30, jag är väldigt seg på morgonen! även om jag har 1 och en halv timme på mig att göra mig i ordning och äta frukust så måste jag nästa alltid springa till bussen...
 kl 08.00 är jag i skolan som börjar 08.10.
Skolan slutar igen kl 15.00, och bussen går hem kl 15.10. Är hemma ca 15.30, då pustar jag ut och slänger mig i soffan.
 kl 16.00 går jag ut och går med min vovve och är hemma igen ca kl 17.00
Då hjälper jag mamma med salladen och maten är klar ca 17.30. vi äter tills ca 18.00 och efter det är det dags för läxor, som man iprincip har varje j*vla dag. (ursäkta språket)
Jag gör läxan så länge som det behövs, oftast tar det 2-3 timmar, det beror på hur mycket läxa jag har.. och då är kl 21.00. Vid detta laget är jag helt slut, så jag kasstar mig trött som alltid i soffan och kollar lite på tv.
Vid 22.00 går jag och borstar tänderna och tar bort sminket, sen är det dags för sängen ca 22.30. Så är det nästan varje dag för mig, så jag orkar inte blogga och har ingen tid över till det. Ja man skulle kunna göra det på helgen, men det är den enda gången som man kan slappna av och träffa kompisar... så det blir ju som det blir.
 Då tänkte jag; Nu när det är sommarlov så kan jag passa på att blogga lite! men icke. jag har vatt och badat och träffat kompisar, sen har jag inte orkat göra så mycket mer. Men jag ska värkligen anstränga mig att både orka och att hitta tid att skriva ett inlägg!

Ha det bäst ;)




* Hur ser en typisk måndag, eller vilken dag som helst i veckan ut för dig?
Skriv gärna en kommentar eller/och skriv om det på din blogg! Skriv om en typisk dag för dig vet jag! =0)



Många sommmmmmmmmmriga kramar  Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Super kul att du har börjat blogga igen,verkligen!

Skönt att vi har sommarlov nu o slipper all den där stressen. Vem håller du på i EM finalen? Ha en finelin kväll söte:)♥

2008-06-29 @ 19:06:05
URL: http://sommmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0