Ojojoj...!

♥Hejsan Hoppsan :D



Jag vet att det har varit dåligt med bloggningen på senaste tiden..  Men nu med skolan och allt så har jag ingen tid över... Jaja, det finns inte så mycket att göra åt saken.. Får väll överleva utan ett socialliv ett tag då... 


Den största katastrofen på länge är att min dator har raderat alla mina bilder och dokument! Helt otroligt! Alla filmer och all musik jag hade där är också borta... sorgligt och sant.




 Jag tänkte att nu mitt i all stress, kan en bra viloposition komma väl till hands! 

 


Yoga : Barnets position.





Man sätter sig ner på knä, senan lutar man sig sakta framåt, tills pannan ligger mot golvet. Armarna ska ligga längs med kroppen, händerna brevid fötterna.

Efter man har legat så här och bara andats en stund kan man (om man vill) sakta "rulla" över på "jässan" (gumpen pekar mot taket, benen är fortfarande i golvet) och sedan "rulla" lite lätt uppe på huvudet, ungefär som att massera jässan. Undvik att lägga för stor vikt på nacken! Om man är öm på jässan så tyder det på att man har stressat.



Ha det bäst! // josefin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0