I morgon bär det av!

I morgon bär det av med familjen på en lite semester till östergötlands djupa skogar! så skulle bara säga - Adjö, så länge! ;) Kommer tilbaka om en en vecka. Då ska jag se till att verkligen försöka skärpa mig med bloggandet! Har inte blivit så mycket av med det på sista tiden.. Antingen har jag inte varit hemma och suttit något vid datan, eller så har jag inte kännt för det! och om inte man känner för att skriva, då skriver man ju inget intressant!( Iallafall inte jag) ;D Och hur kul är det att läsa då? Men i allfall så tänker jag berätta om att jag har faktiskt varit på bio. 2 gåner de senaste 2 veckorna. Först såg jag, mamma, pappa och min kompis, den senaste Harry Potter. Som var MYCKET bättre än de andra 4 filmerna! Och sen i förrgår så såg jag och en annan kompis The simpsons movie! Den va jätte rolig och bra! =D Har hittat på en massa annat skojj också! bland annat va jag i Danmark en dag o shoppa också! Men om jag skulle berätta om allt så skulle de ta upp hela bloggens första sida ;D Så jag nöjer mig med att berätta detta! iallafall för tillfället :) Ni kanske får se några bilder från östergötland senare! får se hur det blir =P

Vad har du hittat på för roligt i sommar då?

Har du varit någonstans på semester kanske?


- Saknar dig Amanda!   =,(     kram josefin♥


Kommentarer
Postat av: natalie

Va kul att du ska fortsätta blogga:) Den filmen var sjukt rolig faktiskt:D Ha de super i Östergötland:) Saknar osså mandis<3. Hoppas att vi hinner träffas innan skolan börjar:D Ha de fint:):):):) / natalie

2007-08-04 @ 20:08:00
Postat av: Matilda

Haha ja vii äger på pingis också!!:D

2007-08-05 @ 18:02:36
URL: http://baluuba.blogg.se
Postat av: Matilda

Hej hej!:)
Nä de var inte svårt.:) Man började liksom vandringen där jag stod på bilden:)
Ha det bra

2007-08-17 @ 22:17:12
URL: http://baluuba.blogg.se
Postat av: felicia

saknar du inte mej :( ?

2007-08-19 @ 16:26:59
Postat av: josefin

jo d e klart!!! <3

2007-08-20 @ 14:33:22
URL: http://josefinaaaa.blogg.se
Postat av: Amanda

Awww pytte=´(
Om de är någon tröst typ 100 år senare kommer jag sakna, nej saknade jag dig me, gumms

2008-04-11 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0